Rohypnol

Stor önskan efter denna eller någon annan väldigt lugnande drog. Sitter och väntar på att göra cellprov och det känns som jag har bokat in en våldtäkt där någon också ska bedöma ens kön. Fy fan! Börjar starkt ifrågasätta mitt förstånd. Hur tänkte jag när jag bokade denna tiden? 
Såklart håller jag på att bajsa ner mig också. Inget sådant behov för 10 minuter sedan när jag gick hemifrån men nu känner jag en stor risk att jag kommer bajsa på den som genomför undersökningen. Svårt att andas också kan vara risk för död under undersökningen också. 
Jag har fem minuter på mig att ändra mig och gå härifrån men kommer såklart ångra mig då och undra om jag är galen när det är längre tid till undersökningen. Inte ofta jag önskar att jag vore man men idag är en sådan dag. 
Hörs senare om jag inte dött. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg