Lite allt möjligt sådär..

Hade tänkt att berätta om tandläkaren, men nu har det gått så lång tid sedan dess, jag har fått perspektiv och det känns inte längre lika hemska. Men jag hade ett gigantiskt hål. Så orättvist eftersom jag borstar tänderna frenetiskt, använder tandsticka och sköljer med flour. Jag fick ta massor av bedövning eftersom den inte tog, tillslut fick jag en spruta med adrenalin så att det skulle ta, och det gjorde det. Den satt i till kvällen.
Inte nog med det, jag trodde jag hade hål vänster nere, för det var där det kändes. Han fotade och petade, inget hål, han fick göra det där uppe också, inget hål där heller. Sen tog vi om det eftersom jag var övertygad men inte heller då hittade han något. Tillslut fick jag honom att kolla högersidan och där var det. Tydligen så är jag av den ovanliga typen att nerven går lite konstigt. Tandläkaren hade aldrig varit med om det tidigare men han hade hört talats om det. Hmmm.

I morgon ska vi till Smögen med jobbet. Jag funderar på att sova i stället för att festa och umgås med arbetskamraterna efter middagen. Sömn är högprioriterat.

Vi har varit i väg och fotat Elton, ska länka så då får se en av bilderna på den sötaste av de alla i fotografens egna blogg.

I dag ska jag träffa mamma efter att hon har klippt sig, vi ska ta en sväng till IKEA. Jag letar frenetiskt efter en mediabänk utan framgång så nu går jag tillbaka och inser att jag får ta en som jag kanske inte älskar som jag skulle kunnat gjort om det fanns någon som ens påminde om hur jag önskade att den skulle se ut.

Annars är det bra men är grymt trött. Har äntligen slutat att amma. Senast var nog i fredags. Känns bra för mig och går även bra för Elton. Han var helt enkelt inte mogen för det innan. Nu går det bra. Lite gnäll men inte så hemskt och hjärtskärande som tidigare.

Som du märker är allt helt osorterat men det är så det får vara. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg