Hos mig

Precis inkommen i lägenheten. Dörren är precis bakom mig och jag tittar rakt fram. Första dörren till vänster är skräprummet vilket du kommer få se sedan. Dörren efter det på samma sida är sovrum, dörren mitt emot är toaletten (den får du inte se och rakt, bakom Elton är köket.
Här har jag vänt mig lite till vänster och då ser man in i vardagsrummet, om jag fortsätter in och tar till vänster så ligger Eltons rum där som du ser nedan på två bilder.
Här är jag på väg ut från Eltons rum och tittar lite till vänster. Där ska vi ha upp böcker på väggen till vänster så det blir en liten mysläshörna med fåtöljen.
Nu står jag i andra änden av rummet och tittar bort mot Eltons rum.
Nu står jag i dörren till köket och...
.... nu har jag vänt mig om och ser in i köket. Om jag går bort till den blåa väggen och tar vänster. Går några steg och sen tar höger är jag vid vårt sovrum som du ser nedan...
Sovrummet alltså.
Förbi sovrummet och några steg till och så är vi framme vid skräprummet. Ska bli kul att visa dig live om mindre än en månad. Puss så länge. 


Kommentarer

  1. Verkligen superfint och mysigt,, Kan knappt vänta tills jag får se lägenheten och er i den,, in real life ... Snart.. snart... :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg