En bra helg

Helgen har varit bra. Den startade med bio, Snabba cash II, i fredags. Jag gick själv och njöt av ensamheten medan Per hade några killar hemma och planerade lördagens svensexa. På lördagen gick P tidigt och jag Egon och Elton hade en underbar dag som började med en springtur, följt av häng på lekplatsen där jag stod och Putte på en gunga den första halvtimmen för det var just det Elton ville göra. Sen var det städ och förberedande matlagning innan mina gamla grannar dök upp vid fem för mat och vin och massa samtal. När de gick vid halv elva gick även jag och la mig. Ingen aning när P kom. Idag har jag varit på Åby simhall och badat med Elton, hans nya grej är att hoppa från poolkanten in i min famn. Det gjordevi ett par hundra gånger innan vi åkte hem. Nu på eftermiddagen har jag varit på barnklädesparty och P med resten av gänget är hos mamma och pappa och ser fotboll. Eftersom de inte är hemma njuter jag av ensamheten framför ett avsnitt av gossipgirl.

Bra helg eller hur?

Kommentarer

  1. Later som en grymt skon helg :-). Sjalv har jag haft basta helgen ned klattring och massor av skratt. Tillbaka sent i gar kvall.. & i dag ar hela kroppen om.. men pa ett bra satt eftersom det e fran klattring :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg