Hat, gnäll, härliga krämer och skivor

Som alltid hatar jag hösten. Verkligen hatar. Hatar det gråa, blöta, kalla, trötta och allt annat skit med hösten. Om jag är trött i vanliga fall är jag mer zombieliknande än vanligt just nu.

Igår var det babysim men i stället för att följa med låg jag kvar i sängen och åt godis. Kändes fantastiskt härligt. Jobbigaste just nu är att det finns så få tillfällen att bara slappa till det ordentligt. De dagarna när man skiter i allt, drar en filt över sig och läser en bok, jag längtar efter dem.

Idag har vi varit på öppna förskolan och därefter på Frölunda torg. Köpte nya produkter till ansiktet, som jag bara längtar efter att använda. Elton somnade på väg hem och sov sig igenom flytt från bil till vagn och från vagn till säng med avklädning. Inte alls tänkt att sova då, han skulle ju äta och sova sen så att jag kunde sova bredvid. Nu har jag i stället inte gjort något medan han sovit och kommer vara svintrött sen när han är vaken. Men då ska vi ut i det härliga gråa igen. Ska upp till Bengans och köpa farsdag present till pappa. Peter Lemarks nya är det tydligen som önskas så det får det väl bli då. Jobbigt när folk önskar skivor, är ju jättesvårt att få tag på nu för tiden.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg