Positivt med negativt

Trots att jag känner mig krasslig med ont i halsen och ful rosaseca är det en bra dag i dag. Pappas test kom tillbaka negativt eller hur man säger för, för mig kändes det otroligt positivt. Äntligen lite bra resultat för älskade pappsen.

Igår var jag hemma hos EE och drack vin och prata, verkligen behövligt. Vi pratade om allt möjligt och jag känner mig tacksam att ha lärt känna henne. Hon är en sådan stark person som verkligen står upp för det hon tycker och säger det, inte rätt för att vara obekväm. En verklig förebild för alla människor.

Nu ska jag strax lämna alla mina killar för att åka iväg till jobbet. Känns sådär kul efter kissincidenten i måndags. Men, men.... man vet aldrig, det kan också vara hur bra som helst. Konstigare saker har hänt på mitt jobb, där man aldrig vet hur nästa pass kommer att vara.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg