Full rulle

Det har verkligen varit full fart sista dagarna. I fredags kom ju P's bror hit och med honom följde besök av deras syster och hennes man med middag. Systerns man är inte hemländer för av någon anledning så kallar Elton honom för Råsa.

I lördags var vi bortbjudna och i går skulle vi varit på middag men det blev inställt. I dag har P, hans bror och Elton varit långt ute på landet och ätit middag hos deras far medans jag mött upp en väninna för bio och fika. Vi såg The silverline playbo... En riktigt bra film med flera skratt. När jag kom hem igen hade brodern just satt på en dokumentär jag viljat se länge Searching for sugerman. Den var ännu bättre än väntat. Nu ska jag sova och i morgon håller jag tummarna för ett positivt test för syster i morgon.
God natt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg