Tillbaka

Fetare och mer illamående än på länge men åtminstone vaken. Det kommer bli en komprimerad berättelse om vad som hänt sedan senast.

Jag ska bli mamma igen. Det var det och nu fokuserar vi på nuet i stället.

Idag har jag gjort två stycken väldigt illa tillmods eller inte. När jag skulle in i garaget kommer ett par släpande på en gigantiskt stor bag. De skulle också in i garaget så jag höll upp dörren åt dem och passa samtidigt på att fråga. Det är väl inget lik i den där väskan va? Jag vill ju inte bli beskylld för medhjälp till mord för att jag öppnar dörren för er. De tog det bra, skratta lite och sa snabbt att det var en snowboard i väskan.

På eftermiddagen har jag och Elton varit och firat Andreas. Ätit go pasta sallad och födelsedagsfika. Om en stund börjar mästarnas mästare. Hoppas det håller samma klass som tidigare säsonger och att jag håller mig vaken.

På återseende

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg