Massa bra

Svansjön var fantastisk. En riktig upplevelse. Bra mycket kortare än vad jag hade trott men med min oförmåga att sitta (aj min svanskota) var det inte något negativt. Jag hade köpt ett nytt halsband på Frölunda torg tidigare idag också så jag kände mig snygg som bara den.
Men att komma hem och höra en liten kille sätta sig upp i sängen och säga med världens sötaste lilla röst, " Hej Mamma!" slår Svansjön med hästlängder och speciellt när samma lilla kille svarar på frågan om mamma får en kram med "puss också".
P som har nattningen idag är nog inte lika imponerad eftersom klockan är tjugo i tio och Elton fortfarande ligger där inne och sjunger på något egenkomponerat.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg