Mycket nu...

Black sabbath på stereon, tvättmaskinen som centrifugerar i takt. En tokig unge som växelvis åker runt som en bildåre i lägenheten och växelvis sitter bredvid och vill ha fler pennor att måla med. Massor av gröt i magen. I allt detta ska jag försöka få ner lite tankar till syster gällande mitt liv. Kan säga att det inte fungerar så där bra. Just nu nonchalerar jag helt att Elton målar på sina ben. Som tur är bara med blyerts men ändå. Sitter samtidigt och funderar på vad vi ska hitta på idag. Har ingen som helst lust att hänga på lekplatsen idag så funderar på om vi ska gå till H&M och köpa lite mjuka långärmade t-shirt till mig och därefter kanske göra ett besök hos Malin i affären. P kommer hem lite tidigare idag, förhoppningsvis, så jag tänker att han minsann får gå ut och leka på lekplatsen. Han säger ju till och med att han tycker att det är kul. Min reflektion är att han tycker att det är såpass kul att han gör det två till fyra gånger i månaden och då är minst hälften av gångerna efter uppmaning av mig.

Jag har börjat se två nya serier. Sopranos som jag har tänkt se hur länge som helst och som jag hört så mycket av. Har än endast sett två avsnitt men gillar den. Sen ser jag och P på Games of throwns tillsammans. Den har jag också hört ska vara fantastisk. Den är okey men inte så mycket mer. Däremot är det bra att jag och P kanske ser något tillsammans för annars ser vi alltid på olika saker. Jag har nog inte en direkt sofistikerad seriesmak utan gillar ju mest av allt Gossip Girl. Så efter dessa blir det nog något sådant igen

Nu får jag nog underhålla min son lite innan han börjar trakassera Egon.

Over and out

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg