Nu vet jag

Idag ringde jag för att höra vad som hände med min remiss gällande kejsarsnitt. Så då fick jag veta att jag skrivs in den 27 september och bebisen kommer den 1 oktober på Mölndalssjukhus. Eftersom bebisen enligtminberäkning ska komma den 31september känns det lite skakigt så jag fick ringa en annan person och ta reda på hur jag ska handla om bebisen inte vill vänta till den första. Då skulle jag ringa samma nummer och så säger de var man ska åka och så får man ett akut snitt. Vi sa hejdå och jag var lite långsam med att lägga på luren och hon på andra sidan missade det helt. I stället hör jag hennes säga " Nu är jag trött i huvudet och trött på patienter som inte kan tänka själva", innan jag lägger på luren. 

Funderade först på att ringa tillbaka och fråga om det var mig hon syfta på men sen tänkte jag att där är inte bra att inte vara omtyckt och lät bli. 

Kommentarer

  1. Ja, mycket har du fatt reda pa i dag... Bade datum for kejsarsnitt & att du inte kan tanka själv.,.,

    Tänk så här, hon hade säkert en superkass dag. Inte så trevligt precis, faktiskt väldigt otrevligt, men ändå...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg