I´m back again

Tillbaka på jobbet igen efter fem härliga veckors semester. Det känns som otroligt länge sedan jag lämnade jobbet och gick på ledighet och på samma sätt som fem veckor ligger framför en som en evighet, går det så otroligt fort.

För att sammanfatta sommaren lite kort kan jag säga att det varit bra men kall. Vi har trots allt hunnit med en hel del. Vi har varit på Öland, hängt med P´s bror och dennes familj, fixat hela baksidan på ladugården i Frillesås. Nu är panelen bytt och målad och portar är gjorda. Vi har också varit några gånger på stranden, cyklat med nya cykelkärran, träffat en ny vän till Elton, varit på Ronneby, Liseberg, hängt på olika lekplatser och cyklat. Utöver det fixat mat fem gånger om dagen och förhindrat 8 konflikter i timmen under ungarnas vakna tid (hörde att det var det genomsnittliga talet för syskonkonflikter), plus en hel del som jag säkert har glömt.

Hade sett fram emot dagen då det skulle vara APT så jag skulle ha att göra, men tji fick jag för det var inställt. I stället ytterligare en dag med för lite att göra och där det jag gör görs väldigt noggrant.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg