Fredagstrött en torsdag

Känner mig så besviken över att det är torsdag när det i mitt huvud är fredag. Den här veckan har känts som en evighet lång och jag längtar till helgen.

 Det var riktigt skönt igår att få åka ner till Frillesås, klippa gräset och hänga med mamsen. Vi åt, drack vin och prata. Lyckades till och med att få henne att skita i ”Idol” och sitta kvar i köket och prata med mig. Trots det kom jag i säng i tid och framför allt fick möjlighet att sova hela natten. Vilket jag också gjorde. Det var så otroligt härligt. Men trots det är jag inte alls den allra piggaste idag.

 Min intension var att jag ska träna idag efter det att jag lagt mina små godingar för natten. Vet att jag inte borde tänka om gällande det men vad skönt det skulle varit att göra. Läsa/se tv/slappa i stället för att träna. Får peppa mig med hur skönt det är när jag har gjort det och hur dåligt det känns att inte gjort det och se om det hjälper.

 

Kommentarer

  1. Lyckades du övertyga dig själv om träningens härlighet?

    SvaraRadera
  2. Nä, men gick dit och köpte ett årskort😃.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg