Helgplanerna

En timme eller mindre till helg. Och som jag längtar. Längtar efter fredagsmys, gräl vid middagen och träningen när kidsen lägger sig.

Vi har inget, mer än Mulle, inplanerat på hela helgen. Det känns som en ocean av tid ligger framför mig fri att fylla med böcker, film, bakning och annat småpyssel som jag har lust att fixa med. Men i någon mer verklighetsförankrad värld vet jag ju att om jag hinner lite av ovanstående ska jag vara glad. Måste ju råfjäska med Elton också, efter det att jag sov i Frillesås är han pappigare igen. Blä.

Nä, ska jobba lite och sen åka hemåt. Ha en härlig helg!

Kommentarer

  1. Du får ha hemlisar med Elton?? Typ ge honom godis i smyg på en måndag och sådana saker 😉

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg