Oinspirerad och lust

Jobbet är kul igen. Har massor att göra, intervjuer inbokade dagligen, möten så att det sprutar om det men har verkligen tappat inspirationen att skriva. Tänker som så här. Oj, bara 30 minuter kvar till XXX, det är nog ingen idé att jag börjar nu, bättre när jag har mer tid på mig. Så om 30 minuter har jag ett möte men i eftermiddag efter mötet då jävlar. Då ska jag skriva färdigt ett utlåtande för att sen bara behöva korrigera det och jag ska nog även korrigera texten lite i ett som annars är klart om jag hinner vill säga.

 Men jag kan väl säga så här att även om jag inte har någon som helst lust att skriva har jag desto större lust till shopping. Jag är så shoppingsugen att det är sjukt. Vill bara åka iväg och hitta något att handla. Eller massor att handla och det spelar ingen roll vad det är. Gärna kläder men även annat går bra. Tror till exempel att jag idag på rasten ska åka antingen till Rusta eller Freeport. Eller om jag gör så att jag tar Rusta på rasten och Freeport på väg till landet. Har en otrolig längtan efter Ullared också. Det värsta med den här shopping längtan är att det egentligen inte är något direkt som jag behöver. Men….

 

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg