Fredagstrött

Nerbäddad i sängen med nybakade ben. Härligt. Mina ben brukar vara så långhårig nu för tiden att det känns som en mans ben när de kommer emot mig (stulet skämt). Jag är trött och det känns som fredag. Låtsas att det är fredag. Äter godis och kollar på serie. Jag ger Homeland en ny chans. Sist fastnade den inte hos mig men det var länge sedan och det var när den gick på tv. Nu gör jag ett nytt försök på Netflix och ser om jag kan känna det alla andra känner inför den här serien.

Elton är hemma hos oss igen efter att spenderat gårdagsnatten med mormor. Det hade gått bra sa han. Inte en sekund hade han tänkt på att åka hem sa han. Underbara skitunge.

Kommentarer

  1. Mamma berättade om hur mysigt de haft det :-)

    SvaraRadera
  2. Nybakade ben!? Haha

    Ja,, så kan man också bli av med oönskat hår. Låter dock något smärtsamt ;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg