Studiedag är härligt

Måndag och en otroligt härlig sådan.
Ungarna har studiedag och jag har semester. Vi har hunnit med ett tandläkarbesök med Svante, där han för övrigt vägrade att öppna munnen, och lek och fika på lekplatsen. Vi hade tur också för Eltons nya bästis Erik var där med sin lillebror och deras mamma.

Nu sover Svante middag och Jag och Elton har spelat spel. Han har köpt ett nytt som han är så dålig på att trots att jag gör mig till kan jag inte förlora för han lyckas aldrig. Det är en stor bricka med massor av robothuvuden på. Sen slår man fram hur ett ser ut och sen ska man leta efter det. Typ. Rött huvud, gröna ögon, gul näsa och blå mun. Han hittar aldrig. Så till slut blir jag galen och lägger på rätt. Sen spelade vi ett bättre spel där vi var mer jämna.

Nu väntar vi på att Svante ska vakna, därefter ska vi äta och sen ut och leka med Leonard, Bianca och deras mamma.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg