äcklet och pedanterna

Känner hatet rulla in över mig. Vet att det är pms-dags men det spelar absolut ingen roll för hatet är där, fyller mig och får mig att önska P dit pepparn växer.

Stör mig på hans äcklig slarvighet. Hatar honom för det. Älskar två av mina arbetskamrater speciellt en av dem. De är nämligen pedanter. Som jag gillar det. Den ena av dem bara på ett sjukt sätt som jag verkligen uppskattar när han berättar om det och den andra på ett riktigt sjukt sätt. Han har nämligen bacillskräck så när man kommer hem till honom får man byta om till nytvättade mjukiskläder han har hemma för att han inte ska få in allt äckligt som besökarna har på sina kläder. Den första verkar mer gilla ordning på det sättet jag hade älskat att ha det. Så som jag haft det om inte äcklet hade bott här hemma och stökat och skitat ner.

Har köpt två par nya skor idag från Clarks. Kände att jag verkligen behövde det. Ett par svarta lofers och ett par bruna "herrskor". Det känns i alla fall lite bra.

Kommentarer

  1. Haha,, lustigt, men fy vad hemskt att ha sådan bacillskräck,,

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg