Jag hjärta Siba

Jag köpte ju nya hörlurar, vilka skulle vara fantastiskt bra, för mina födelsedagspengar. Och de var bra problemet var bara att den jättebra funktionen bluetooth fungerade när den ville eftersom det inte gick att ladda upp batteriet alltid och på senare tid aldrig.

Så idag fick jag tummen ur och stack iväg till Siba. Hade förväntat mig att de skulle ta lurarna och skicka in till Philips där de skulle lagat om det gick/eller sagt att jag fick nya. I stället gick jag ut därifrån med ett par andra. Inte lika dana, och utan antinoice som jag tyckte var otroligt viktigt när jag köpte de förra (men insåg att jag inte använde) utan några som jag faktiskt gillar bättre.

Just nu älskar jag Siba. Det är ju sådant bemötande och service som man/jag älskar.

 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg