Jippi!!
Idag åker jag hem till stan. Ensam. Bara jag.
Ska göra en miljonsaker plus träffa Edina. Vet inte hur jag ska hinna göra allt som jag ska för det är mycket och jag är sådär motiverad. Helst av allt skulle jag vilja ställa in träffen med Edina för att i stället ta ett långt bad och lägga mig i sängen och se serier. Det handlar ju om att jag inte en enda natt sedan det att jag kom till landet har sovit bra. Det är som ett skämt hemma hos oss på nätterna. Alla lägger sig i sina sängar på natten men det är knappast någon någonsin som vaknar i samma säng den somnade i.
Tidigare var ju Svante en pain att sova bredvid och det är han fortfarande men nu är även Elton jobbig. Svante sparkar på en så att hela jag är full i blåmärken och Elton har fått för sig den helt idiotiska idén att han ska sova som Pippi. Det medför att han kan lägga sig mellan mina ben med fötterna upp över min mage och upp i ansiktet, eller så ligger han bredvid och sparkar en i ansiktet (inga blåmärken där ännu som tur är).
Så du förstå att jag kommer njuta av att sova själv i sängen. Har bara lite (eller mycket) ångest att jag när jag väl får sova ändå kommer vakna upp tusentalsgånger och vakna ordentligt vid fem halv sex. Jag vill sova!
 
En annan sak som är bajs. Åkte till Zara på rasten. Hittade två goa tröjor svinbilligt på rean. Upptäckte att jag glömt plånboken på jobbet. Dubbelbajs, för då kunde jag inte köpa något att äta heller.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg