Träningen

Jag har ju saknat gymmet och idag gick jag upp halv sex i morse och slängde på mig träningskläder och fyllde väskan med ombyte och hygienprodukter för att stå på min älskade ”springmaskin" från kvart över sex och en timme framåt. Aslutade med några övningar för axlarna innan jag hoppade in i duschen och bytte om. Väldigt annorlunda omklädningsrum. De hade fyra små enkelomklädesrum där man var själv med en liten dusch. Skönt eftersom jag fick vara själv och kunde raka benen utan att tänka att någon skulle störas men jobbigt eftersom det var litet och lite mörkt. Sammantaget var det i alla fall övervägande positivt.

Sen har jag också fixat mig en egen ”springmaskin”. Lena köpte en för ett par år sedan och nu ska ju hon flytta till ett mindre hus (de håller på att bygga nytt) så jag får den av henne. Gulligt, även om jag uppmuntrade henne att sälja den. Det enda jag behöver göra är att åka dit och hämta hem den, får även en cykel i lite större storlek till Elton. Min intension är att rensa upp lite i källaren på landet och kunna ha ett litet träningsställe där med cykeln, springmaskinen och några hantlar. Skulle inte det varit fantastiskt, så säg?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg