Skoförälskelsen

Berättade ju för dig hur jag i förrgår morse gick förbi ett par skor på Avenyn och blev förälskad. Förälskelsen fick mig att åka dit direkt efter jobbet för att prova och känna på objekten för känslan. De passade mig dock inte perfekt och priset var något för högt (eller mycket) för något som inte känns helt, helt rätt.

Förälskelsen ledde mig då vidare till andra skoaffärer och igår på lunchen sprang jag runt på Kungsmässan och gick av en slump in på Din Sko. Men hej! Där stod de igen men i en liten annan tappning, med en lite lägre klack och med ett mycket lägre pris. Tog ett snabbt beslut om att dessa skulle med hem och som tack för att de var så mycket mer prisvärda tog jag också med mig ett par skokompisar hem som sällskap till dem. Så nu är jag lycklig ägare över två nya skor.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg