Idag har jag


  • Vaknat upp med allergichock (hej prickekorv)
  • Varit på apoteket och hämtat ut medicin ( och slängt i mig på studs)
  • Fått hostmedicin utskrivet av läkaren på jobbet och tillsagd att ge barnen lite på kvällen så att de sover gott. Inga problem alls bara för att de är små.
  • Jobbat som en galning
  • Lämnat tillbaka låneböcker
  • Sagt upp mig
  • Känt mig lite ledsen över att jag sagt upp mig efter fina ord från goa kollegor
  • Gått för att köpa en julklapp och kommit hem utan eftersom den inte fanns kvar (bajskorv)
  • Köpt olika saker på Röda korset (hemligt)
  • Gjort mozartkulor (och skällt på P när han stoppade en i munnen)
  • Sagt till P att han är min hjälte (efter att han hängt hela dagen med kiddosarna)
  • Bränt kola (luktar nu bränt i hela lägenheten. Bajskorv! Tur i alla fall att det inte luktade bränd bajskorv)


Har säkert glömt en del både att skriva och göra men visst hinner man ändå med en hel del på en dag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg