Tiden


Helt sjukt snabbt tiden går. Tycker det känns som att året precis startat och så är vi snart i mitten av mars och i morgon firar vi Luckys födelsedag och Egon och Eltons namnsdag ”Christoffer”. Men innan dess ska Elton börja i brottning. Han och jag kommer att åka för att delta i första tillfället idag och så får vi se vad han tycker om det. Han har varit rädd laddad innan så det blir spännande att se om det lever upp till hans fantasier om det.
Jag har tydligen också varit laddad, mer än vad jag trodde, för jag har tillbringat hela natten med att drömma mardrömmar. Inte gällande hans träning utan gällande logistiken. Ena gången drömde jag att jag glömde gå från jobbet och kom så sent för att hämta från dagis att han inte han äta innan. Andra gången drömde jag att jag skulle cykla från jobbet och samtidigt lämna min chef som bara hoppa in i bilen på ett ställe som låg 49 minuter bort och sen fick punktering på cykeln, sen drömde jag att jag lämnade honom på brottningen och åkte iväg för att jobba, glömde honom, glömde vad jag ställt bilen och han fick sitta där en timme efter träningen och vänta på mig.
Tala om att känna sig som en värdelös förälder.

Kommentarer

  1. Haha, ja verkar som att ni båda var rätt laddade 😉

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg