Dödens dö.....


Måndag och en vecka kvar. Nu känns det så fruktansvärt tråkigt att vara här på jobbet att jag håller på att dö uttråkningsdöden. Den är lång och utdragen och fruktansvärt plågsam. Har ingen lust att påbörja något, har ingen lust att umgås med ungdomarna (urk!) och har absolut ingen lust till något mer än att åka hem.

I helgen åker jag och lilleman till landet längtar efter det också. Vad mysigt vi ska ha, bara han och jag. Han köpte en kavel igår för sin veckopeng så jag har lovat att vi ska baka lite kakor. Men det kommer nog bli en hel del städ och då är det bra att jag har med mig honom för han är duktig på att hjälpa till. Hoppas vi kan komma iväg relativt tidigt på fredag.

Annat som jag har att se fram emot är träning idag, i morgon ska jag hänga med mamma, på onsdag börjar Elton i gymnastik och på torsdag ska jag ut med Elina.

Nu får jag väl bara sitta här och fortsätta att hålla på att dö, låtsas att jag jobbar och se upptagen ut med att inte göra något whatsoever.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg