Tomt men ändå skönt

Idag hängde bägge ungarna med kompisar hem och inte hämtning förrän sju. Märkligt att komma hem, vet inte om jag någonsin kommer att vänja mig vid detta igen. Tänk sedan när de springer ute hela tiden och gör sina egna saker. Kan inte ens tänka mig hur det kommer att vara.

Vi åt varma mackor och drack julmust till middag, sådana flippade saker som att dricka julmust till middag på en vardag kan vi ju inte göra med barn så vi passar på :).

Nu är P och hämtar de små terroristerna. Elton har sovit i min säng två nätter i rad och kommit tidigt så min sömn har varit skit. I förrgår gick jag och la mig i hans säng och i natt la jag mig i soffan. Men det är väl lite mitt fel, jag rekommenderade en bok till honom i förrgår och han blev så rädd efter att ha lyssnat på den att han inte ens vågade somna. I går fick jag radera den från listan på paddan för han ville inte ens se omslaget på den om han själv var tvungen att ta bort den. Vilken lite fegis jag har fostrat, blir rädd över dödade katter, hästhuvuden som huggits av och planerade mord i en bok.

Fryser, längtar efter Hagabadet. Värmen där inne, varma bad och härliga bastubad. Men idag får jag hålla mig därifrån. Sa till Per igår att jag hade lite dåligt samvete (vet inte om det är sant) över att jag är där så mycket men han sa att det var helt okey eftersom hans snåla sida tycker att betalar man så mycket så måste det utnyttjas.

Nä, nu ska jag ladda för kidsens hemkomst så.....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg