Älskade fina unge

I morgon börjar min lille plutt i skolan och nu sitter jag här och försöker ta reda på vilka tider han kommer att gå i skolan under morgondagen. Har inte fått något om det och det är ju bra för att kunna planera dagen. Jag har tagit ledigt för att kunna möta upp efteråt och göra det till en lite speciell dag för min lilla kille men om han är i skolan några timmar kan ju jag boka in mig på ett pass och träna. Men han jag kom fram till visste inte heller och nu får jag sitta här och vänta på att han ska höra av sig tillbaka, om han nu kommer ihåg detta när han kommer från sin rast. Igår var det studiedag på fritids och Svante var uppe i Bohus/Surte med släkten. När han kom hem var han så gosig och kramig och sa att han saknat mig under dagen. Älsk på den gulliga ungen.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg