Vilka uppvaknanden :(

Inte en så god natts sömn. Först kom jag i säng lite sent då jag höll på att fixa och trixa med marsvinen under gårdagen. Första störningen. Svante hade kissat i sin säng, upp och fixa med det och tillbaka in i min säng med oss bägge efter en mellanlandning på toaletten. Andra uppvaknandet då jag vaknade upp i en pöl i min egen säng, upp och fixa med det. Bort med lakan, påslakan, madrass skydd och då det gått igenom även bäddmadrassen. Slängde över Svante till Per och tänkte att det var lika bra att gå upp tills jag såg att klockan inte var mer än två. Tredje gången när Per hojtar till och även han har fått njuta av ett nattligt sängbad vid halv fem. Sååå trött då det ju inte är så att jag snabbt landar in i en ny perfekt sömn. I stället känns det som om jag varit uppe hela natten. Något irriterad också då jag har listat ut vad som bidragit till de senaste dagarnas nattkissningar. Per har köpt hem vatten med smak på flaska och Svante har nog klämt i sig en tre, fyra stycken dagligen. Grrr!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg