I min inkorg

Hej! Jag heter XXXX XX och är XX år gammal och bor i XXXXXXX. Jag läser till Socialpedagog i Cady training academy och jag ska läsa flexibla. Jag jobbar på hemtjänst i Askim på heltide. Jag har börjat i Oktober i 2019 och den kommer ta fem termin. Nu är jag närmare sluta min utbildning och jag måste gör praktik och jag hoppas att jag kan göra praktik hos er och den ska vara 6 veckor. Jag önskar migg att börja från med 11-1-2021 till 19-2-2021. Mittnummer:XXXX-XX XXXX Med Vänliga Hälsningar XXXX XXX 

Vet att det finns massor av fina människor som inte kan skriva men om man bara får detta och inte har med sig människan på köpet säger i alla fall jag tack, men nej tack. Är jag hemsk då?

Kommentarer

  1. Haha.. det är nog ungefär så smart jag låter på tyska 😂🤣

    SvaraRadera
  2. alltså, var inte för hård 😉

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg