Första natten

Ligger nu på jobbets säng. Första natten som jag arbetar på över fyra år och första natten som jag inte sover i åtminstone samma rum som Eltonpelton. Känns inte så hemskt faktiskt. Det som däremot är hemskt är att jag inte kunde gå och lägga mig när det var tänkt klockan elva utan att klockan var över tolv när jag kunde gå upp till sängen eftersom vi hade/har en flicka som funderade på att ta livet av sig.
Just nu ser jag dagen etapp av TdF på datorn och är svintrött. För inte nog med att jag jobbat en hel dag jag har ju också varit kraftigt förkyld.
Vet att jag lova att skriva mer häromdagen men det kommer tyvärr inte bli mer i dag heller, är alldeles för trött och har förkylningströtta ögon. Så nu säger jag att jag i stället skriver mer när jag mår bättre och har orken.
Men fram tills dess får du nöja dig med det här kortare. Nu ska jag släcka och fördjupa mig i cyklingen.

Kommentarer

  1. Hoppas du sover gott när jag skriver det här, att natten varit/är lugn.

    Tycker att du är jätteduktig på att skriva,, fast du inte skriver så mycket som du egentligen vill :)

    Jahdu,, verkar som att vi har synkat våra förkylningar,, nu inne på min 6:e dag :-(.. Suger!!

    Krya på dig och hörs kanske i morgon.

    kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg