Semester, mat och annat

Har inte datorn med mig till landet och inte heller mest tid att skriva så därför kommer det inte så mycket uppdateringar just nu. Tycker det är lite jobbigt att skriva på paddan så jag kanske borde köpa ett litet tangentbord till, Idag har jag jobbat halvdag eller rättare sagt en vanlig heldag och det var första gången på länge som jag kände ett motstånd till att gå dit och trots att det var en okey dag kändes det lite tråkigt. Men en dag kvar till semestern och innan den dagen är det nossebro marknad, och dessförinnan sömn. Längtar till i morgon då jag får träffa Elton igen eller till om några timmar rättare sagt. Tänk att han blir femton månader, är inte det sjukt så säg. Han har börjat bli lite svår med maten, äter rätt lite och det gör att jag blir jätte orolig i mitt mammahjärta, vill ju honom allt väl i världen. Nä nu lite bok och lite sömn så att jag är pigg i morgon. God natt

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg