Jobb och sånt

Ska snart börja jobba och sitter parkerad utanför. Normaltillstånd alltså löjligt trött. Jätte trevligt i går men väldigt intensivt och jag hann varken skriva eller ladda ner lite bilder till dig, men det kommer, jag lovar. Ska försöka ordna det i morgon. Inatt sov Elton i sin säng hela natten, tyvärr slutade den redan tio i sex. Han vaknade också strax efter att vi lagt honom men då lyckades P få honom att somna om i sin egen säng. Han är bra på det P, går inte alls för mig. Tufft när dan börjar så tidigt och jag inte slutar förrän elva i kväll, längtar redan tills dess och tillbaka till sängen. Men vi får hoppas att jag piggnar till under dagen. På väg till jobbet i dag stannade jag för att köpa en redbulll, så nej, jag har inte slutat. Dock hade de inga light så jag köpte en Monster i stället och man kan väl säga att jag förstår vad namnet kommer i från. Det var lätt det äckligaste jag någonsin druckit. Kanske skriver mer på rasten. Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg