Jag och klängrankan

 Jag och den här goa killen har haft en egen dag i dag. Elton har varit hos farmor. Vi har typ inte gjort ett skit mer än att han önskat vara på mamma hela dagen har det känts som.
 På lunch hade vi över grannen och hennes lilla Ingrid. Mycket trevligt. Hade i alla fall jag. Får hoppas hon också tyckte det.
När klockan var fem, längtade jag massor efter Elton och en timme senare kom de hem också. Vi hittade på en bra lek. Kram leken med små och stora kramar. Bästa leken. Han får leka och jag kramas. Kan inte bli så mycket bättre.

Kommentarer

  1. Vad roligt att ni hade trevligt. Jag ser att Ingrid har samma fina frisyr som Alma :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg