Tomt

Har varit på middag hos mamma idag. P var inte med för han var hemma och jobba. Kan säga att det var konstigt tomt. Bara vi två liksom, Elton som lekte för sig själv och såklart lilla Svante. Mamma berätta att hon saknade lilla Alma och att hon kunde höra henne gny inifrån rummet där hon sovit så länge. Kan tänka mig att hon känner sig ensam även om hon inte säger det. Mitt hjärta går ut till henne.

Just nu sitter jag uppe alldeles för länge och håller på med foton. Dumt, för jag behöver sova. Men i morgon är lite lyxdag. Elton åker till farmor och jag och Svante har egen dag. Min granne som jag nästan tvingat in hit kommer på lunch. Nu blir det en kortis med Egon och sen sova.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg