MIN semester

På min, MIN, semester har jag tillbringat en vecka på Öland med P och hans familj. Fyra dagar till med hans familj och bror. Fem dagar har P spelat golf. 

I morgon kommer hans bror hit och mamma åker hem. Eftersom vi behöver jobba på huset när hon är här betyder det att vi också behöver vara här. Så då tänkte jag att jag kunde åka med hem till stan, träffa en kompis och ta en öl. Gå lite på stan dagen efter. 

Då blir P irriterad för han har tänkt att åka med sin bror och gå på Liseberg igen under torsdagen och tycker jag är taskig som inte låter honom träffa sin bror i den utsträckning det är möjligt när han är här. 

Men att jag inte gjort ett skit jag skulle valt själv på min semester det verkar vara skit samma. Och mig kallar han egoistisk. Kul. Sen har jag självklart inte hatat det vi gjort men inte mina val och inte heller vad jag skulle valt. 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg