Chefen

Hemma efter två dagar med teambildning i ledningsgruppen. Det har varit bra. Jag har lärt mig en del om mig själv, en del om de andra i gruppen och det i sig skapar en otrolig trygghet. Att vara ny i ett sammanhang kan ju annars få mig att tystna lite. Men när jag blir tryggare och inte lika rädd för att göra/säga fel (den där skammen) blir ju allt så mycket bättre. Nu känner jag mig så inne på chefskap och ledarskap. Det är så kul och häftigt. Jag vill lära mig massor och bli den bästa ledare och chef jag kan bli.

Kände för att köpa massor av böcker i detta intressanta ämne, men det var svindyrt så då gick jag vidare till biblioteket men det hade tyvärr inte öppet.

Så nu sitter jag här med min nyfikenhet inför detta nya ämne men utan något att kunna förkovra mig vidare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg