Det blev ingen cykel


Okey måndag och vilken måndag det är. Blä, så känns det just nu. Under hela dagen har luften inne varit fruktansvärd och jag känner mig helt trött i huvudet och nu. Nu började regnet att verkligen ösa ner.

Blev ingen cykel i fredags. I stället fick jag information om en annan typ av cykel som ansågs passa mitt behov bättre. En gravelcykel och efter den informationen jag fick där och den jag har läst in under helgen är jag glad att jag träffade just den säljaren. Så nu blir det till att tänka om. Har faktiskt också tänkt att jag ska ha en damram denna gång, finns ju trots allt vissa anatomiska skillnader mellan oss (eller i alla fall mig) och män speciellt med tanke på att jag inte direkt har världens längsta rygg. Men utbudet av cyklar överlag med damramar är ju inte jättestort och speciellt inte inom denna nyare falang. Men jag letar vidare.
Något kul. I går tittade Svante på Pers snopp när han var naken och säger "vilken stor snopp du har". Per svarar "det får du också är du blir stor". Då utbrister Svante samtidigt som han måttar upp ca 40 cm "ja, mamma har ju så här stor snippa".

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg