Väntan

Vänta är farligt, det är det jag alltid sagt. Nu har jag stått i över en timme i kö för att hämta ut mitt pass och då hunnit komma på den eminenta idén att jag visst behöver en ny iPad så att jag inte behöver lämna tillbaka den fina pennan till iPad som jag fick i födelsedagspresent. Min gamla är ju fem år och är rätt opålitlig. Går bland annat inte att uppdatera apparna längre. Men hade liksom intalat mig att det räcker med jobbpaddan. Problemet är bara att jag inte kan synka den med mina andra saker och inte heller använda pennan ( som jag då skulle få lämna tillbaka) på den. Men nu har jag bestämt mig och förankrat idén hos Per. Mycket lycklig jag som åker hem idag. Om dom inte hunnit stänga. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg