Analt våldtagen av en bajskorv, varning för äcklig och utlämnande historia

Okey, här kommer historien om en anal våldtäkt av en bajskorv. Det kan vara så att jag har problem att berätta den då det gått några dagar och jag nog har tillämpat skyddsmekanismen förträngning för att komma så långt bort från händelsen som det bara är psykiskt möjligt. 

I alla fall situationen utspelade sig i lördags på landet men den hade, i alla fall enligt mig, föranletts av en vecka med bra mat och mycket fibrer vilket hade medfört väldigt begränsad om ens någon tarmtömning den veckan. Tillbaka till lördagen, jag bestämde mig att det nu var det minsann dags att bajsa och gick och satte mig på toaletten. Kände mig inte direkt nödig och det kom inte heller något men förstod ändå att det såklart fanns ett behov vilket jag tänkte stängts av då familjen befann sig i närheten. Satt i alla fall kvar där på toaletten och klämde och tryckte och klämde och slutligen började korven att ta sig ut men den kom inte ut. Det var som att den fastnade i öppningen. Den kom inte ut och den åkte liksom inte tillbaka in. Väldigt bekymrande och det gjorde också ont. 

 Tillslut fick jag ta mig ut från toaletten med bajskorven fastsatt i öppningen och be Per ta med sig barnen och ge sig ut. Tänkte att om jag inte hade dem i närheten som stressade skulle nog allt gå såååå mycket bättre. De tog på sig och gick ut, dock inte snabbt nog enligt mig som hade en känsla av att bajsa ner mig medan jag väntade. Slutligen kom de iväg och gick slog mig lugnare ner på toaletten igen men det gick verkligen inte. Som du och de flesta vet är jag rätt äcklad av mig men med en bajskorv fast i öppningen är alla goda råd välkomna och då jag inte riktigt kände mig bekväm med att delge min situation till andra fick jag ta hjälp av mig själv och mina goda råd. Och som en ängel kom den gamla historien till mig om han som sket i handfatet och sa att det löser sig, till mig. Sagt och gjort. Krånglade mig över till duschen där jag på ett mycket förödmjukande sätt fick sätta mig på huk i duschen och spola upp i rumpan i en förhoppning av att det kommer lösa sig. Efter detta kan jag göra ett tillägg till historien om att allt inte alls löser sig. 

Jag fick i stället bege mig tillbaka till toaletten igen och började då frenetiskt att googla och insåg att jag hade tjocktarmscancer, lipade lite både över min situation som den var just där och då, på väg att explodera av bajs samt över att om jag skulle överleva dagen skulle jag dö i cancer. Ringde Per och bad honom åka till apoteket och köpa den bästa lavemang som fanns. Så han fick gå hem, stoppa barnen i bilen och åka till Kungsbacka med ett stopp på Mc Donalds då barnen höll på att svälta ihjäl, allt medan jag satt kvar helt förödmjukad och tillintetgjord på toaletten.

 Tillslut kom de i alla fall tillbaka och jag fick lavemanget som man (jag) skulle ligga på golvet och föra upp i rumpan. Kan säga att det inte var det lättaste då en bajskorv satt där men i nöd är allt okey. Ett par minuter senare blev jag akutbajsig och fick slänga mig på toaletten. Sen till avslutet då jag höll på att spränga min analöppning när världens största och hårdaste bajskorv skulle ta sig ut. Kan säga, för jag råkade titta, att den var lika stor som en underarm ( i alla fall nästan). 

Och där är historien om när jag blev analt våldtagen av en bajskorv. Hade så ont efteråt att jag verkligen tror att jag gick sönder. Som en födsel men i stället för en bebis en äcklig bajskorv.

 Kan tillägga att jag nu har köpt medel för att det inte ska hända igen samt är tillbaka på min vanliga godisdiet.

Kommentarer

  1. Haha, asgarv... inte alls för mkt detaljer 🤣😂

    SvaraRadera
  2. Jag har ju arbetat inom vården, så smärtgränsen för äckel är mycket högre än så 😉

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg