En dålig människa

Ibland är jag verkligen en dålig människa och en hemsk sambo. Råkade impulsköps den här lilla skönheten igår på väg hem från jobbet. 


Något jag absolut inte kunde berätta för min bättre hälft. Så i stället hittade jag på att jag hittat en superfin väska på Tradera som jag tänkte buda på och den var så billig mot vad den kosta i affären. Men eftersom jag är så kär och absolut ville ha den idag stoppade jag den i en påse när jag gick och kom hem för att sen ha den på mig. 

Och på väg från jobbet med min fina väska på mig som ändå gör mig till en lite sämre människa fick jag finast komplimangen av en ungdom. ”Hannah, jag blir alltid på så bra humör när du är på avdelningen. Du skapar en fin känsla och god stämning”. Var det fint sagt eller och speciellt med tanke på att han är väldigt svår och inte jätteomtyckt av flera i personalen. Så lite bra är jag allt också. Eller?

Kommentarer

  1. trots vissa moraliska brister 😉, e du den finaste och goaste 😘😘

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg