Gör jag rätt??

Älskar att bo i stan, älskar att bo i Haga men….. Järntorget är stället där det är mest misshandlar i Göteborg, drogförsäljningen har flyttat dit från Nordstan och under den senaste månaden har det varit två explosioner på Långgatorna. Jag är lite orolig över allt som händer i närheten av där vi bor. Inte för egen del men tänk om något händer barnen. Samtidigt är man ju inte skyddad var man än bor, det kan ju hända saker var som helt och jag har ju aldrig känt mig otrygg när jag rör mig där själv. 

 Kommer ihåg en gång för länge sedan, på Stenåldern om man frågar Elton, då jag skulle till London och mamma var så orolig över att jag skulle åka med tanke på alla bombattentat från IRA. Jag undrar hur mycket som hände då och var det värre än det som händer i Göteborg i dagsläget?




Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg