Bra och dåligt. Ett nollsummespel.

Bra:

·       Jag har anmält biverkningar på vaccinationerna av Covid. Hoppas att jag ska få undantas att ta den tredje dosen.

·       Jag har lämnat in kvitto för friskvårdsbidrag.

·       Jag har kontaktat banken för att få till ett personligt möte inför lånet, dock inte fått någon tid ännu.

 

Dåligt:

·       Det var svinkallt i dag och jag hade för lite kläder på mig. Fryser trots att jag sitter med ett element mellan fötterna. 

·       Elton gick hem från skolan pga. hosta vilket kommer medföra att hypokondrikern Svante inte kommer gå att få iväg till aktiviteter och skola han heller.

·       Ringde mamma som vill att jag hämtar henne och tar med henne och handla på Lidl och till blomsteraffären denna vecka då hon ska ha gäster på lördag. Vet inte hur f*n jag ska hinna få till det. Vi har aktiviteter alla dagar utan torsdag då jag ska träffa en kompis vilket jag inte har gjort på 7 veckor.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg