Sjukdom och sånt

Hur länge som helst nu, säkert 6 månader har jag inte kunnat höja mitt skrivbord, så irriterande att det inte finns. Så idag tittade jag under skrivbordet och såg att en sladd har åkt ut. Det var alltså bara att trycka tillbaka den och vips så kunde jag stå upp och arbeta igen. Fattar inte varför jag låter saker ta så lång tid innan jag fixar dem.


Nu är det Svantes tur att vara sjuk så idag är Per hemma med honom och i morgon blir det min tur. Tänkte jag skulle använda den tiden till att söka ett jobb. Vet inte om jag egentligen är intresserad av att byta men det låter spännande och det ligger så mycket närmare hem. Jag skulle kunna gå dit på 10 minuter. Men vi får se om jag får tummen ur och sen vad lönen ligger på.


Idag är Svantes glasögon färdiga så det blir spännande när han får dem. Kanske bra att han är hemma och testar dem lite innan det är dags att ha med dem till skolan, så att han får vänja sig lite.

 

Kommentarer

  1. Haha, Enkel Lösning på långdraget problem 😆.
    10 min till jobb,, tänk vad mycket tid du skulle spara 🤗

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg