Gårdagens lista

Nice

Haft ett behandlingsteam där vi fick gjort två behandlingsplaner.

Bokat samtal på banken nästa vecka.

Det är fint väder.

Jag ska träffa Tanja efter jobbet. Nice



Bajs

Behandlingspersonal gör inte sina uppgifter som jag önskar.

Vet inte vad det är som gör det men jag upplever ofta att det finns ett motstånd hos Per när jag ska träffa kompisar. Vet inte vad det handlar om men jag tycker inte om det. Som idag när jag uppgav att jag skulle träffa Tanja och han undrar om det är en bra idé eftersom jag är förkyld och hostig medan det i andra sammanhang som exempelvis när jag var tänkt att ta Elton till simhoppet igår, inte påpekades att det kanske vore bättre om jag var hemma utifrån samma orsak eller under söndagen då han i stället försökte få mig att åka med Elton till simhoppet när det fortfarande var aktuellt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg