Dagen som gått

Första dagen Elton var fem timmar på dagis. Det hade gått bra, han hade varit lite ledsen innan lunch och saknat mamma samt att han inte ätit. Förutom det bra. Jag pratade med Malin (läraren) vid något tillfälle samt att hon skickade medelande och även ett foto.

Själv åkte jag till barnenshus för att shoppa då de hade kursat. Men när jag kom dit var det ca 100 meters kö för att komma in så jag vände bilen och åkte hem igen. Slappa och kolla på Sopranos innan det var dags att hämta upp Kärleken.

Annars har jag sorterat och fixat lite hemma. Håller på att lägga över bilder och dokument på externa hårdiskar för att kunna skrota min gamla dator, eller åtminstonde lägga till vila på landet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg