Dagis och något jag aldrig varit med om tidigare

Klarat av ytterliggare två dagar på dagis och det känns bättre nu. I går lämnade jag korven i en och en halv timme och det hade gått kanonbra och idag var han där i två och en halv utan mamma. Även det hade fungerat fint. Det enda lite dumma var att han inte vill kissa på pottan med dom och han ville absolut inte byta blöja utan då hade han skrikit lite. En annan sak som är lite tråkig är att han inte äter deras mat. Han åt första dagen då det var soppa men sedan dess har han inte tyckt om maten alls. Men han har fått smörgås igår och idag, så han har fått i sig lite i alla fall. I morgon tänkte jag lämna hela tiden. Jag behöver verkligen den tiden för mig själv, att bara vila.

Till något helt annat. Våra speglar här hemma är ju som ett skämt man ser inget i den. I hissen däremot. Idag upptäckte jag något helt sjukt. Jag hade en pormask på läppen. Hur är det möjligt. Har jag aldrig varit med om tidigare. Som tur är kanske ska tillläggas.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg