Jättetidigt

Okey.

Har vaknat tidigt i dag (hm femisch på morgonen är kanske till och med mer än tidigt). Efter som jag var vaken, någorlunda pigg och inte illamående satte jag mig vid datorn och har börjat på en jobbansökan. Tror inte jag har störst chans i hela världen till tjänsten, eller kanske ingen alls, men jag kanske är dum om jag inte ens ansöker. Edina skällde lite på mig och sa till mig att ansöka eftersom de inte får, inte anställa mig, på grund av stor mage och beräknad födelse samma dag som tjänsten ska tillsättas.

Men utan att ha hunnit helt färdigt blev i stället jag helt färdig och bestämde mig snabbt för att gå och lägga mig igen. Får helt enkelt fortsätta lite senare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg