Känner mig ledsen på P

Idag känner jag mig pissigt irriterad på P. Han kom hem med en ny sladd till sin telefon och den låg i en genomskinlig ask. Så tänkte han att han skulle ge den till Elton medan jag såg hur jag skulle få öppna och stänga den ett par hundra gånger om dagen. Så jag sa först, nä släng den. Men sen ångra jag mig.
Så han fick den och blev självklart jätteglad men sen kunde P ändå inte låta bli att säga att jag hade viljat slänga den (när jag inte var där). Så då var Elton jättestött och frågade om det och då kunde liksom inte P stå för att han hade sagt det utan sa nä. Precis som om jag inte förstod.
Sen var det något annat också dumt han också sa men det minns jag inte just nu var det var. Något dumt om mig som han sen, nä jag skojade bara. Skitkul my ass.
Ska ta det med honom sedan för det känns inte alls kul.

För ett tag sedan pratade jag med mamma och då berättade hon att ett av hennes mål i livet var att hålla ihop med pappa. För varken hennes mamma eller hennes mormor hade ju gjort det. Då och nu kände jag bara att det verkligen är ett skitmål. Mitt mål är inte alls att hålla ihop med någon utan att vara lycklig. Har bara ett liv. Tror verkligen inte att någon kommer tacka mig för något annat. Så se upp du P om du ska hålla på och snacka ner mig kan du göra det som separerad så som alla andra separerade gör.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg