Fredagsmys fast lördag



Här sitter jag på landet och ser tokig ut medan jag läser bloggar, kollar på första delen av årets melodifestival samtidigt som jag funderar på allt jag vill ge en makeover. 

När det kommer till mig själv skulle jag göra en ögonfransförlägning, klippa och slinga håret och köpa massa nya härliga kläder. 

Jag vill göra om i hallen hemma. I torsdags målade jag den fula svarta tapeten i hallen vit. Den kommer tyvärr behöva en till strykning. Sen vill jag köpa en spegel med svart ram, jag vill bara ha svarta ramar intill. Jag vill sätta upp en hylla med en liten lampa till vänster om dörren. 

Jag vill måla och tapetsera om i sovrummet. Har hittat en helt gudomligt härlig tapet. Sen vill jag ha nya nattduksbord (så heter det nog inte men hoppas du förstår ändå. 

Jag vill ha ny soffa och nytt vardagsrumsbord och så lite småfix hos barnen såklart. 

Bara lite smågrejer sådär och jag vill det NU!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg