Trevlig Alla hjärtans dag

Till dig. Min har varit perfekt. Vaknade strax efter sju ( kunde dock varit senare). Sen låg jag kvar i sängen i en timme och läste tidningar o h bara njöt av att vara ensam hemma. Längtade såklart efter mina underbara killar men tror att känslan av ensamhet och stillhet slog saknad eftersom jag självklart fick dåligt samvete av att njuta så. 
Det dåliga samvetet fick mig slutligen upp ur sängen och i väg för att plocka upp mamma och Sherry. Sen raka vägen till landet för att återförenas med alla killar. 

Jag var som tomten. Kom med hemmagjorda kort, presenter och semlor. 
Efter fikar tog jag en middagspaus med Svante innan det var dags för att gå ut och leka. Vi hängde lite på lekplatsen och kors i taket att det var andra barn där. Så efter att Svante plaskat händer och vantar i en vattenpöl och blivit inlämnad spelade jag och Elton fotboll med två andra barn och en mamma. 

Det visade sig att de bodde här nedanför. Ena barnet lika gammal som Elton och dom berätta att det bodde en till kille där som också blir fyra. Roligt var att de fyller 21, 24 och 26 april. Så verkligen jämngamla. 

Efter det har vi haft mys. Lagt Inga-Lena, sett melodifestival och tillbringat timmar med att kamma Sherry. 
Det här fina hjärtat fick jag av Svante och Elton. En spara grej. Dom hade valt det tillsammans i affären. Pussungar. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg